Wednesday, February 26, 2014

WACANA ILMU SIRI 2 TAMPILKAN KHAIRY JAMALUDDIN

Wacana Ilmu Siri 1 yang menampilkan Penasihat Eksekutif Pertubuhan Ilmuan Muda Malaysia (ILMU), Ustaz Dr. Fathul Bari Mat Jahya, telah berlangsung dengan jayanya pada 24hb Februari yang lalu.

Program yang berlangsung di Dewan Pembangunan Siswa 1 (DPS 1) itu penuh sesak dengan kehadiran lebih 500 orang mahasiswa dan mahasiswi USM yang cintakan ilmu.

Minggu ini, Wacana Ilmu diteruskan dengan Siri 2 yang bakal menampilkan seorang lagi tokoh muda negara, Yang Berhormat Tuan Khairy bin Jamaluddin yang juga Menteri Belia dan Sukan Malaysia.

Kehadiran tokoh berprofil tinggi ini pasti dinanti-nantikan oleh para 'peminat' beliau lebih-lebih lagi beliau turut dijangka melancarkan majlis penyerahan Baucar Buku 1Malaysia di samping beramah mesra dengan warga USM.

Khairy Jamaluddin yang dikenali berperwatakan sempoi dan bersahaja turut akan melancarkan kempen Wheels for All dengan kerjasama Pusat Sukan USM yang bertujuan menggalakkan penggunaan basikal di dalam kampus bagi mengurangkan pencemaran udara.

Sama-sama kita nantikan beliau! 



Klik Event@USM untuk mendapatkan maklumat berkaitan pelbagai program lain di USM. 

No comments:

Post a Comment