Tuesday, January 26, 2010

Calon Pro Aspirasi Dahului Kempen

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Semalam telah berlangsung proses penamaan calon bagi merebut kerusi-kerusi yang akan dipertandingkan dalam Pemilihan MPP USM Sidang Akademik 2009/10. Selesai proses tersebut pada jam 12.00 tengah hari diikuti sesi mengemukakan bantahan, sebanyak 24 kerusi telah dimenangi oleh calon-calon yang pro aspirasi universiti termasuk tujuh kerusi di Kampus Kejuruteraan.

Justeru proses pembuangan undi yang bakal berlangsung pada hari Khamis, 28hb Januari ini dijangka akan menyaksikan persaingan sengit di beberapa kerusi konstituensi pusat pengajian dan juga konstituensi umum bagi melengkapkan jumlah 39 kerusi yang telah diperuntukkan pada sidang ini.

Justeru kami mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada calon-calon yang bersama aspirasi universiti di atas kejayaan anda memenangi 24 daripada 39 kerusi yang diperuntukkan.

Weblog Aspirasi Corner sebagai suara bebas yang mendokong aspirasi universiti akan terus menyokong perjuangan sahabat-sahabat bagi memastikan hak dan kebajikan warga kampus terus dibela sebaik mungkin. Pihak kami juga akan sedaya upaya melaporkan informasi terkini sepanjang proses Pemilihan MPP sidang ini untuk makluman kita semua.


ASPIRASI – Toleransi, Bukan Demonstrasi.

No comments:

Post a Comment